Värdland + Värdfamilj

I detta inlägg tänkte jag skriva lite kort om min värdfamilj och mitt värdland som jag kommer hamna i.
Jag ska då, som ni kanske förstått, till USA:s näst största delstat Texas! Jag ska bo i Houston med en värdfamilj på ett äldre par som verkar hur gulliga som helst. De har tre barn, men som har flyttat hemifrån, och de har även två små söta barnbarn som tycker det ska bli jättekul att jag ska komma! Deras mellersta dotter är även gift med en svensk man och därav pratar deras barn också svenska, så det finns både för och nackdelar med det. Barnen tycker i alla fall att det ska bli så coolt att prata svenska med någon annan än sina föräldrar, haha.
Jag kommer få ett eget rum med ett tillhörande badrum vilket är riktigt skönt! Samt har min värdmammas syster hästar och hon vill gärna att vi ska rida tillsammans på helgerna, vilket verkar jätteskoj!
Jag ska gå på en enoooorm skola verkar det som. Mayde Creek High School heter den, och där finns huuuur mycket som helst att göra. Vet inte hur jag ska kunna välja, men tror att jag är lite intresserad av att prova på track and field nu när jag ändå har möjligheten till det.
Dena (min värdmamma) ska skaffa mer information om vilka kurser jag kan välja att läsa under mitt utbytessår idag, så det ska bli spännande.
Jag är så otroligt taggad just nu för att uppleva mitt år, men har inte riktigt förstått att jag ska göra detta än. Och det är bara 3 veckor kvar tills jag åker typ! Helt sjukt!
Men oavsätt vad så känns allting väldigt bra, så jag vet nästan till 100% att mitt utbytesår kommer bli grymt!

Mer information kommer snaaart, har inte tid att skriva mer just nu.
Ha det bra så länge!
 
Min skolas fotbollsplan.... Helt sjukt stort enligt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback