Homecoming!

Hejsan.
 
Har försökt uppdatera flera gånger på min mobil, men det går aldrig. -.- Får damp.
Så nu har jag äntligen tagit upp min dator och laddat över lite bilder så jag kan uppdatera här istället.
 
Livet är bra och flyter på som vanligt.
Fredag igen... Galet vad tiden går fort alltså.
 
Förra helgen var det Homecoming, och det var verkligen hur kul som helst!!
Hela veckan var rolig med massa olika teman som man skulle klä ut sig till för var dag. Och sen på fredagen skulle alla bära sina "mums" som man hade gjort och gissa om min "Swedish Mum" gjorde succé?! Haha Jag tyckte i alla fall att min mum var den finaste av alla ;))
 
Sedan på lördagen var det Homecoming dansen och då gjorde jag mig i ordning med Lesly, Ruby och Angy. Sedan åkte vi och träffade upp massa annat folk och tog foton tillsammans. Därefter åkte vi allihopa till en restaurang och käkade och sen åkte vi till danseeen!!
Här får ni massa bilder från kvällen som får tala för sig själv: (hehe)
 
 
Jag och " the Homecoming Queen". Alla förstörde bilden i bakgrunden haha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alla tre utbytesstudenter (bara Valerie från Kanada som saknas). Tjejen i blå är från Schweiz och tjejen i svart är från Tyskland (jag kan inte deras namn, haha).
'
Och sedan efter dansen så åkte vi till Brittney där de hade en "bon fire" som vi satt och snackade och grillade smore's runt. Mys.
 
Det var typ det. Hoppas allt är super där hemma! Idag var det kallt i Houston, 20 grader, usch alltså... Haha
Kommer dö av kyla när jag åker hem till Sverige igen..

Kramizar!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Sara säger:

Åh vad din blogg är inspirerande! Love it! Det ser ut som att du har det hur bra som helst där borta! :)

2013-11-30 | 22:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback