Till min älskade papps

Hejsan kära blogg!
 
Livet här är hur bra som helst (som vanligt). Helt sjukt att jag nästan varit borta i 3 månader! Kan verkligen inte fatta det. Det är läskigt så fort tiden går. O.o Och snart är det Thanks giving och allt vilket jag ser väldigt mycket fram emot!.. Hur som helst, det var inte därför jag skulle skriva detta blogginlägget här idag. Jag tänkte faktiskt rikta detta inlägget till mina kära pappa eftersom det var farsdag i söndags. (Och nej, jag glömde det inte alls... jag är bara lite sent ute... vilket är väldigt ovanligt... hehe).
I alla fall. Till min kära fader:
Jag hoppas att din dag i söndags var fin och att min syster firade den lite extra för dig i och med att jag inte var där. Jag behöver inte skriva en lång text om hur otroligt bra och underbar du är, för det vet du redan. Och du kommer nog aldrig riktigt förstå hur mycket du egentligen betyder för mig. Jag är så otroligt lyckligt lottad av att ha dig som pappa. Känslan av att bara veta att du finns där vid min sida, även om jag är flera hundra kilometer ifrån, är så otroligt bra och ger mig en sådan trygghet. Jag vet seriöst inte vad jag skulle gjort utan dig. Jag tror i alla fall inte att jag hade varit här (på detta utbytesår) idag, vilket är ännu en sak jag har att tacka dig så otroligt mycket för. Du är bara bäst, bäst, bäst och om jag var tvungen att välja en idol så hade jag utan att tveka valt dig. ;) Du är min pappa, min bästa vän och i många lägen min andra hälft. Utan dig hade jag inte varit den människa jag är idag, då det är du som verkligen har funnits där och ställt upp för mig i alla lägen. Inte minst när jag befann mig i botten av mitt liv för några år sedan.. Ord till att beskriva min tacksamhet till dig existerar inte. Men du ska i alla fall veta att tacksamheten och uppskattningen är enorm.
Tack så mycket pappa, för allt. <3
Älskar dig och saknar dig massor. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback