Hej kära blogg!

Söndag idag och jag är ledig imorgon! Tjohooo!
Så himla skönt. Ska sova uuuut så mycket jag kan. Helgen har varit bra som vanligt. I lördags var det cross country tävling, vilket gick bra. Efter det åkte jag hem, tog en snabbdusch och packade för att sedan åka med John och Dena till San Antonio över helgen. Och här är verkligen hur fint som helst! Vi har hittat på massor och vi bor hos en utav Denas systrar vilket är mysigt då jag sover i världens skönaste säng! (Skojar inte)
Imorgon ska vi ta det lugnt och sen bege oss tillbaks till Houston efter lunch någon gång.
 
Här kommer lite random bilder från i veckan för de som är intresserade av vad jag hittat på.
 
 
Shopping på Ikeeeeaaa! Blev så glad när jag återförenades med min saknade kaviar <3
 
Pep rallyyyyy!!!!
 
Följde med Marissa, Val och Kiara till gården där de får ta hand om ett djur för ett år. (Det är en klass man kan ta i skolan...) Här på bilderna är i alla fall Marissas lilla lamm Ronno! Så söt. Fick mig att sakna mina egna små getter lite grann faktiskt. <3
 
Middagen i lördags i San Antonio. Väldigt mysigt och fint var det!
 
Och så en bild på matlagningen av dagens middag: Kyckling, sallad och sweetpotatoes. Mmmuuuuuums! Sweetpotatoes är verkligen min nya favvis!
 
Nu kan jag knappt hålla ögonen öppna i denna sköna säng längre. Så med det säger jag Godnatt! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback