Lördag igen!

Hej hopp!
 
Idag har varit en skön och lugn dag. Tog sovmorgon till 11 och satte mig sedan ute i solen för att svara på sms och lite sådant. Sen gjorde jag en god frukost bestående av massa frukt som jag också käkade ute i solen. Så mys! Vädret har verkligen blivit svalare nu. Idag var det som en riktig svensk sommardag; vinden sval, solen varm och lite kyligt i skuggan. Riktigt härligt väder! Man kan numera vara ute utan att svettas ihjäl så att säga.
 
Idag har jag också tvättat massa kläder och sen skypeat lite granna med min kära moder. Efter det bestämde jag mig för att ta en promenad till HEB (en stor mataffär som har typ allting..) och köpa ny tandkräm. 
Väl inne på HEB hade de hur mycket smakprover som helst på nästan allt man kan tänka sig. Och jag som redan hade hunnit bli hungrig gick såklart runt och smakade allt (mer än en gång också, hehe) och det var väldans gott haha! Smakade allt från sushi, hamburgare, bröd och grytor till olika kakor och bakelser. En kille kom till och med fram till mig och frågade om jag bara hade kommit hit för att gå runt och äta, och jag bara: "Hehe, nä.." (fast på engelska då) Hahahaha, men det var det värt. En billig lunch ;) 

Snart kommer en kompis hit och käkar middag och sen ska vi hitta på något skoj!
 
Här kommer två bilder från gårdagen då alla tjejer från Cross country lagets samlades för att käka pizza och göra "Crosscountry-garders" inför Home coming! Det var huuuur mysigt som helst och väldigt skoj.
 
(Bilderna vill inte komma på det hållet jag vill..... men det får va så)
 
Ha det bra allihopa så länge! 
Saknar er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback