Vanlig dag...

Idag har varit en heeeelt vanlig dag. Har inte gjort något speciellt alls. Har lyckats gå och blivit förkyld så snörvlade runt hela dagen i skolan och tog det mest lugnt sen när jag kom hem. La mig ute i solen med bikini och musik i öronen och bara slappade tills Dena kom hem. Sen lagade vi mat tillsammans vilket blev wook med ris. Väldans gott! Och det blev massa rester som jag kan ha i min skollunch två dagar framöver! Yeeey :D (åh, saknar maten på procce så himla mycket.. Fatta hur bra vi har det egentligen. Galet!)
Trots min förkylning sprang jag ändå väldigt bra på cross countryn i morse. Vi körde 12 stycken 400 meters race och jag har nog aldrig sprungit så bra som idag! Hurra för mig!

Nu har jag redan gått och lagt mig i sängen (21.00) för att få några extra timmars sömn och förhoppningsvis bli av med min störiga förkylning. Men det blir upp och hoppa 5.00 imorgon bitti igen för att springa. Ingen rast igen ro här inte, det är tävling på lördag igen och då ska vi ge järnet!

Här kommer lite throwback-bilder på fina minnen jag saknar <3

 

 
 
Ha det bra allihopa som läser min blogg i lilla Sverige!

Kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback