BIIIOOO!

Igår (fredag) var jag på min första bio här i houston. Och det var riktigt coolt! Fast fyfasen vad filmen var läskig.... Satt och höll för öronen och blundade nästan hela filmen haha. Hatar skräckfilmer! Irisha (som jag gick på bio med) frågade mig i torsdags om jag ville se Incidious 2 med henne och självklart sa jag ja! Men jag hade ingen aning om vilken film det va. Trodde verkligen inte att den skulle vara så läskig, haha. Men det var skoj!

Biopalatset vi var på hette Palladium och det var verkligen hur stort som helst! De hade biosalonger överallt och massa restauranger, starbucks, godisavdelning etc etc. De hade även ett stort spelrum och bowling och massa andra roliga saker. 
 
Jag och Irisha spelar speeeel!
 
 
MMmmmmm, Caramel Frappuccino! Sjukt gott men blev lite för sött på slutet..
 
Getting ready for the movieee! Irisha and Mr. Big head. 

Biosalongen var sjuuuukt stor och väldigt fin! Och nästan alla hade med sig mat in, hahaha. De satt med stora pizzakartonger och kina mat och KFC kyckling etc. Så amerikansk hahaha!

Jag och Irisha efter filmen när vi väntar på att bli hämtade. Vädret var så himla härligt! 

Nu måste jag skynda mig att göra mig iordning. Om 30 min kommer Barney (en killkompis från min skola) hit och hämtar mig. Jag, Barney och en annan utbytesstudent från Canada plus lite annat folk ska åka till en thai-restaurang (tror jag) för att träffas och käka lunch. Så det ska bli väldigt skojj!!

Hoppas allt är bra där hemma. Hörde att vädret var super så njuuuuut nu extra mycket innan det blir grått och trist, hehehehe. 
PUSSAR!

Kommentarer
Din bästa kompis i hela världen som älskar dig över allt annat! säger:

ÅÅååååå du verkar ha det så bra!! Är så sjukt avundsjuk!!! Älskar dig och saknar dig din bajs!!!

Svar: Saknar dig också min korv!!! <3
aliciausa.blogg.se

2013-09-16 | 16:58:36
Saga säger:

Hej fin blogg! Jag bor i arizona detta år så kul att följa en annan utbytis :)

2013-09-19 | 04:48:53
Bloggadress: http://sagaiusa.blogg.se
Vanessa säger:

Ooooh, vad kul du verkar ha! Avundsjuk!

Svar: Hehehehehe! Jag har det väldans bra faktiskt! Är så lyckligt lottad!
aliciausa.blogg.se

2013-09-20 | 11:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback