BILDBOOOOMD!

Hejsan bloggen, trevligt att råkas. Det var ett tag sedan sist!
 
Här kommer massa bilder från helgen för de som är intresserade. 
Helgen var fullspäckad med massa aktiviteter! Fredagen började med ett pep rally som var hur kul som helst. Verkligen school spirit! Efter pep rallyt gick alla cross country tjejerna till våra skåp och hämtade våra saker. Vi hade madrasser, kuddar, träningskläder och allt som vi sedan pregade in i en liten varm skolbuss för att åka iväg på färd. Vi åkte cirka 3 timmar till ett litet ställe som hette Caldwell. Där packade vi sedan in våra saker på ett litet campus där vi skulle spendera natten för att sedan gå upp 6 dagen efter och tävla! Väldigt kul hade jag i alla fall och här är lite bilder från det:
 
Pep rallyyyy!!
 
 
En kille frågade en tjej om Homecoming inför alla på hela skolan. SÅ himla gulligt haha!
 
Valerie och Marissa åker buuuss
 
 
 
Framme på campuset där vi käkar väldigt god frukt....
 
...och tjockar oss med lite chips. ( Vi måste ju kompensera frukten)
 
Sen gick vi till PizzaHut och käkade väldigt god pizza! Men gud vad mätta vi blev. Här är nästan hela gänget i alla fall! (Marissa pajar bilden med att skaka på huvudet.... men det är den ända bilden jag har på alla tjejerna så den får duga)
 
 
 
Valerie somnade efter maten, haha...
 
 
Handlar gooodis!
 
 
 
Dagen efter:
 
Nöjda tjejer efter att ha vunnit medalj! Lexxi (som har tummarna upp) vann hela tävlingen! Jag fick också medalj och kom på 13:onde plats av ca 40-50 st. De första 15 får alltid medalj så jag är väldigt nöjd att jag också fick en, hehehe. Yeeey!!
 
Här är alla JV tjejerna. Vårt lag fick bäst placeringar i hela tävlingen så vi vann!! Tjoho!
 
Varsity-tjejernas tur att springa
 
 
Efter tävlingen käkade vi lunch på ett mysigt ställe sen tog vi bussen till skolan igen. På skolan stod Dena och John och väntade på mig för vi skulle köra 2 timmar för att gå på ett födelsedags kalas. Så jag fick byta om i bilden och allt. Efter kalaset sov vi på ett väldigt fint hotell där vi käkade en riktig god frukost dagen efter! Frukosten käkade vi vid 10 tiden och sedan begav nästan hela familjen Doerfler (förutom Jana) + jag till Schlitterbann som är utsett till världens bästa vattenland! 
 
Det var riktigt roligt men det var så himla stort! För att ta sig till andra sidan vattenlandet var man tvungen att ta en buss, och det fanns hur mycket som helst att åka. Så vi hann inte prova på allt, men mycket åkte vi!
 
Jag, Olivia och Magnus tar en paus från åkandet i Solen.
 
 
(Jag var tvungen att ha sportbh på mig för annars skulle min binikiöverdel åkt av när jag åkte alla vattenrutschkanor.
 
Efter schlitterbann åkte vi till ett mysigt ställe och käkade middag, sen körde vi hem igen.
Det var en hektisk men väldigt rolig helg. Hoppas att denna helgen blir lite lugnare, behöver sova ut..
 
Men nu måste jag gå och lägga mig!! Detta var ett snabbt inlägg så ursäkta mina stavfel och felformurleringar om det var några sådana.

Ha det bäst där hemma!!! 
Pussar
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback