Hej Bloggish!

Nu är det söndag morgon/lunch här i texas. Klockan är 12 och jag tog min första sovmorgon på läääänge. Så himla skönt! 
 
Helgen har varit super men gått snabbt som vanligt.. I fredags åkte jag till ett stort shopping center och shoppade
med Stephanie. Efter det hämtade vi mat på vägen hem och jag provade chick-fil-a för första gången. (Chick-fil-a är ungefär som en hamburgare fast med friterad kyckling istället för köttet med pickles, massa olika söta såser som man kunde välja, lite annorlunda och godare pommes och sötare bröd. MMmm, det var gött!)
 
 
 
Jag steg upp kl 5 igör (lördag) för att vara på skolan kl 6. Efter det åkte vi alla i cross country laget till Cy woods och tävlade allihopa. Loppet gick okej. Men den klassen jag skulle springa i var senare på förmiddagen, kl 10, så det hade redan hunnit bli så himla varmt. Vilket var hur jobbigt som helst... Tro mig, det är 100000 gånger jobbigare att springa i 40 graders värme... Men men, kom på plats 50 eller något av ca 170 tjejer så jag är nöjd!
 
 
Väntar på start..
 
 
 
Vi var hemma vid skolan igen vid 12 tiden, så då åkte alla hem och tog det lugnt ett tag. Sen vid 5 tiden åkte jag hem till Marissa för att sedan åkta till fotbaall gamet med Marissa, Kiara, Omaima, Val och Frances.
 
 
Det var skoj men vi hann inte se så mycket för hela spelet avbröts på grund av åska. Så alla fick evakuera stället, haha! Så vi åkte hem till Marissa istället och kollade film, käkade mat och myyyyste!
 
Försöker få någon att skjutsa oss hem efter evakueringen haha, vilket vi lyckades med. Yeey!
 
 
 
Marissa och Val tog selfies på min mobil... 
 
Det var min helg lite kortfattat, nu ska jag upp och äta frukost/lunch.
Tjohejjjjjj!!! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback