JAG LEVER!!

Hej! 
Sorry för den usla uppdateringen (igen).. Men det är verkligen svårt att hitta tid för att blogga! Vi gör saker i princip hela dagarna och sen på kvällen är jag alldeles för trött.
Men första veckan i skolan har varit bra. Mitt schema är helt fel bara så jag måste ändra det.. Annars är det bra. Skolan är sjukt stor så det är typ ingen som vet vem man är, haha. Går runt som en yr liten tönt. Men jag har inte ätit lunch på toaletten själv någongån iaf, yeeeey!! Har faktiskt hittat lite snällt folk från cheerleading laget att äta lunch med varje dag, så det är najs.
 
Var på min första fotbollsmatch i fredags också och det var väl kul. Matchen var sjukt långt bort så det var nog inte så många som orkade åka dit, därför var det inte lika mycket skrik och hejande tror jag. Men det var häftigt! Coolt att se alla cheerleaders, skolorkestern och dansteamet när dem gjorde sina uppträdanden i halvlek! Verkligen häftigt!
Och jag ska faktiskt erkänna att det känns som jag är kameran i en film ibland, haha. För det ser faktiskt likadant ut! I matsalen i skolan; hur alla är uppdelade i sina grupper vid olika bord och hur dem pratar och beter sig.. Det är verkligen så att alla har en grupp som man käkar med och man går alltid till samma bord... haha. 
Skolmaten är också som på filmerma.. Och den är inte särskillt bra. Friterat, chips, chokladmjölk, kakor etc... Så jag gör för det mesta min egen skollunch och tar med.
 
Nu hinner jag inte skriva mer, Dena gör pankakor till frukost så ska ut och käka dem nuuuu sen ska vi åka och shoppa hela dagen!! Vi är lediga idag för det är "labor day" YIHOO!
Får skriva mer om skolan och mitt schema senare. 

 
Här är en bild på mig utanför min skoooola.
Puss och kram!
 

Kommentarer
louise! säger:

Hej gumman! Kul inlägg! Verkar ju som att du har det riktigt bra. Hade gärna bytat plats på jorden med dig. Hoppas du fyndade något fint. Tänk också, detta är bara början schema o allt annat ordnar sig till det bättre med tiden.

2013-09-02 | 22:46:15
Bloggadress: http://louiisesm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback