Åååh älska livet!

Mår bara så himla bra idag! Gud vad livet är skoj. Älskar att vara i skolan och allt med träningen går bara bättre och bättre! Är så himla roligt!! 

Fick reda på några spännande nyheter idag angående mig och track-teamet. Iiiiihhh!!!!! Så himla glad jag är! Men jag berättar mer sen när det närmar sig. Är inte riktigt säker på hur allt ser ut ännu, men det ser väldigt ljust ut för mig och coacherna tror på mig nu inför track säsongen. Så jag ska bara fortsätta att kämpa så mycket som jag har gjort fram tills nu (om inte lite till) så kan jag nog prestera någorlunda bra under alla tävlingar som väntar till våren. (Vilket bara är någon månad typ!!?? :O    )


Men men. Idag var en super dag med härligt väder. Sprang 10 km efter skolan och det var väldigt najs! 

Nu sitter jag och pluggar lite framför brasan med te och min mysiga tröja som jag fick av min kära syster i julklapp. (Tack så mycket min älskade syster, är verkligen jätteglad för den <33)


Nu får jag plugga klart och sen göra mig iordning för sängeeeeen. 

Ha det bäst sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback