Yooo!

Hej allihopa!

Livet är prima. Nu har sommarvädret kommit också, äntligeeeen! Ca 25 grader och sol varje dag nu, inte illa det inte.

Har också kommit med i varsity laget nu och har haft min första tävling! Det var lite läskigt men jag gjorde rätt bra ifrån mig ändå. På lördag har jag nästa tävling och jag är väldigt taggad! Ska göra bättre ifrån mig denna gången nu när jag vet hur track-tävlingar går till. Sjukt kul är det, älskar det verkligen!

Dagarna går fort. Så fort att jag inte har tid med att lägga in blogginlägg så ofta som jag hade velat... Men men. Bättre sent än aldrig är ju ordspråket. 

Bara 17 dagar kvar tills min kära syster och far kommer och hälsar på mig! Helt galet!!! Har ju inte sett dem på sååå länge nu.. Ser verkligen fram emot att ge dem en stor bamsekram och se dem i verkligheten istället för via Skype.

Just nu sitter jag och kollar på OS. Blev precis klar med lite läxor och käkade en god middag. 
Nu kom jag precis på att jag har tvätt som ligger och väntar på att torktumlas. Fasen också. Får ta tag i det och sedan blir det strax sängen. Ska ju upp 4.45 imorgon också ;)

Ha det bra allesamman! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback