New Yooooork!!!

Resan till New York gick hur bra som helst. Satt bredvid två danskar som var hur snälla som helst och man pratade mycket med andra utbytesstudenter. Det var en sjuuuukt lång dag. Gick upp vid halv 4 och gick och la mig 28 timmar senare (på grund av tidsskillnaden och sånt) ... Vi landade i New York vid 4 och åkte sedan till New Rochelle Campus där vi bor. Sen käkade vi äkta amerikansk pizza. Herregud vad stor och fet den var, lätt den onyttigaste pizzan jag ätit men fasen vad god den var! Det var massa sås, friterad kyckling, bacon och allt på den haha. Möms! 
Idag har det varit en sjukt lång dag och jag är väldigt trött. Så nu vill jag mest av allt bara sova. Ska upp kl halv 7 imorgon och sen ta buss till New York City och shoppa/se på massa saker så det ska bli riktigt skoj!

Jag har det super här borta, har snackat med hur många utbytesstudenter som helst och alla är verkligen jättegulliga.
Jag och Mette på flygplanet.
 
Min äckliga lilla macka på flyget, torr som fasen. Men var riktigt hungrig så käka den ändå.. hehe

Jag och Lynn, en tjej som kommer från Schweitz och är huuur gullig som helst!
 
Detta var nu ikväll när vi gjorde "Tresure hunt" (det är en lek där man ska göra/samla ihop massa saker...). Det var kul, men var så trött. Är fortfarande jet lagged. Så nu ska jag sova! Hoppas ni har det bra där hemma. Uppdaterar snart igen!

Puss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback