NYC!

Idag gick vi upp halv 7 för att käka frukost och sen sätta oss på en buss mot New York City! 
Det var riktigt coolt. Förs åkte vi runt och kolla på massa ställen som strawberry fields, ground zero, empire state building etc etc.. Och sen fick vi egen tid så vi kunde gå vart vi ville och shoppa m.m. Jag är sååå ledsen att jag inte kan shoppa någonting, för min väska väger redan 3 kg för mycket :( Så jag får vänta tills jag kommer till Houston. Men jag tror shoppingen är ungefär lika bra där ;)
Vår amerikanska "lunch bag" vi fick med oss på bussen!
 
Strawberry fields
 
 
Britt, Jag, Lynn och Julia vid "The Lake"
 
Hollisteeeeer i NY!
 
 
Valetin (han i svart tröja) är så himla rolig! Skrattar bara han öppnar munnen, haha!

Nu ska jag sovaaa.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback