Välkommen till min blogg!

Jag heter Alicia, är 18 år och har precis gått ut tvåan på Procivitas gymnasium i Malmö. 
Inom en månad befinner jag mig i USA för att spendera ett år med en värdfamilj jag inte känner, som bor i en delstat jag aldrig varit i. Jag ska gå i highschool, prova på amerikanska traditioner, äta amerikansk mat och framförallt uppleva något jag aldrig tidigare varit med om.

Jag är otroligt taggad, spänd, nervös och glad för vad som väntar de kommande månaderna. Jag hoppas att detta kommer bli ett av de bästa åren i mitt liv! Trots att det kommer vara kämpigt ibland vet jag att allt kommer vara så värt det i slutändan. För gud vad jag kommer uppleva saker, och fyfan vad kul jag ska ha!

Följ denna blogg om du vill veta mer om mig och mitt år i USA! 
Ha det gööötttt så länge!

// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback