Halloween fest och en vanlig söndag..

Igår hade vi Halloween fest med alla utbytesstudenter vilket var lyckat. Det var skoj att träffa alla igen och snacka lite med personer som är i samma sits som en själv. Tre tjejer (en från Norge, en från Ungern och sedan värdsystern till, Marte, tjejen från Norge) kom hit till mitt hus innan festen och sen åkte vi dit tillsammans. Det var skööjjj!!
 
 
 
 
 
Idag har varit en lugn dag, eller ganska.. Vi har passat Olivia och Saga, barnbarnen, nu under helgen så det har varit full rulle i huset. Idag vaknade jag kl 10 och sen stack vi iväg vid 12 till Denas mamma och käkade "familjelunch". Där spenderade vi i stort sätt hela eftermiddagen och kom hem igen vid 5 tiden för att sedan fixa middag som vi åt sen när Missy och Magnus kom hem. Nu borde jag i egentligen plugga lite Engelska och US-history, men orkar verkligen inte...
 
Imorgon har vi sista CC-träningen för säsongen, sen blir det träning inför track istället. Så imorgon ska vi bara ta tid på hur snabbt vi springer 1 mile (1,6 km) och se hur mycket vi har förbättrat oss.

Saknar Sverige lite extra mycket idag med tanke på att det är min allra bästa väns födelsedag som jag gärna hade velat va med och fira.
Hoppas att din dag blev underbar Cecilia! Du är bäst, bäst, bäst. Men det vet du redan <3
 
Saknar er alla där hemma.
Pussar och kramar från miiiig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback