Hola!

Nu har ännu en vecka gått sjukligt fort förbi. Veckan har varit bra! Cross country träning varje dag som vanligt och jag har hittat på lita olika saker varje dag efter skolan. I måndags gick jag och några kompisar till skolgymmet och "gymmade" haha.. Vi gjorde typ ingenting, men kul var det! 
Igår var en riktig mysdag då det var dåligt väder. Så då satte jag mig med en skål chips,dippa, en burk cola och tittade tv. Mysfaktor till 1000! <3
 
 
Idag har också varit en väldans bra dag. Vi hade "party" i vår teenleadership klass där alla skulle ta med sig godis, chips, kakor, mat, dricka eller vad man ville och så skulle vi bara få göra det vi ville. Riktigt kul var det faktiskt! Och jag tog med mig mitt svenska godis att bjuda på (sorry soffan och maja, men nu är nästan allt godis slut :(( ni får skicka mer hemmakväll godis till mig, hehhehe). I alla fall så var salt lakritsen en succé, hahahah! Nästan alla provade det och alla tyckte det var hur äckligt som helst. Till och med lärare kom in och provade och klöktes av smaken. Hahah! Sen spreds ryktet om jag bjöd på "swedish candy" i hela skolan så alla ville smaka. Och det var verkligen hur kul som helst att se deras reaktioner! Har några filmer som jag måste lägga upp, hahah.

Och en sak till! I vår teenleadership klass har vi gjort små "mailboxes" som man kan lägga i små postlappar i till vem som helst varje vecka. Och förra veckan fick jag massa söta små lappar (de flesta från Josh...) där de försökt skriva på svenska. Hahah! Det mesta var skämt men lite gulligt var det. Här är några av lapparna jag fick:
 
 
 
Jag måste få in filmerna på datorn när de provar mitt godis också! Men det får bli i ett annat inlägg. 
 
Imorgon har jag en kort skoldag så vi slutar typ 12. Så himla skönt! Direkt efter skolan ska jag hem och packa för att sedan åka till Austin och spendera hela helgern där. Full helg igen... Haha, John och Dena vill verkligen att jag ska uppleva och se allt. De är så söta!
 
Hörs snart igen. Herrååååå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback