Söndag igen...

Ännu än helg har gått här i staterna. Shit vad tiden går fort alltså. Dagarna bara flyger förbi!
 
Denna helgen gjorde vi ännu en utflykt. Vi åkte och hälsade på min "värdsyster" som bor i Austin (cirka 3 timmar från houston) och bodde i deras hus hela helgen. Austin är verkligen hur fint som helst och helt annorlunda jämfört med Houston. Här kommer massa bilder från helgen som får tala för sig själv, är för trött för att skriva en massa. Hehe
 
Påväg upp till en utkiksplats över hela Austin.
 
 
 
Jag till vänster (haha). Saga och Olivia i mitten (Missys barn) + Jana och Missy till höger.
 
Ser ut som om jag har ett svävande jättehuvud, haha, men tyckte ändå att bilden var lite gullig.
 
Påväg in till the capital of Austin.
 
Inne i byggnaden!
 
Jag, Missy, Jana, Brian och Magnus ("de unga") stack in till stan senare på kvällen medan Dena och John var barnvakter. Vi hade verkligen huuur kul som helst! Känns verkligen inte som de är så mycket äldre än mig när jag är med dem, de är så himla roliga.
 
 
Påväg till bron där vi sedan skulle sa alla miljoner fladdermös flyga ut för natten!
 
Allt folk som väntar på fladdermössen att flyga ut...
 
 
Austin by night. Och att se fladdermössen var verkligen hur coolt som helst! Det var miljontals. Har tyvärr inga bilder av det eftersom det var för mörkt.
 
 
Nästa dag åkte vi först till en riktigt cool kyrka och sen käkade vi lunch på ett mysigt ställe tillsammans. Efter det åkte vi på en liten utflykt till Hamilton pools (tror jag det hette). Ett fint ställe med ett liten vattenfall och en härlig vandringssträcka.
 
Påväg till vattenfallet.
 
 
John posar ovetandes till min bild.
 
 
Det var min helg lite kort och snabbt i bilder. Hoppas ni har det superbra hemma! Vi har fått vår första "cold front" här nu vilket är när varm luft möter kall och det blir plötsligt väldigt "kallt" här i texas. Det var massor om det på nyheterna att vi skulle få en cold front och alla pratade om det. Men det som de anser är kallt är som en fin sommardag i Sverige.... Haha, så det var verkligen jätteskönt att få några dagar med lite svalare väder. Om några dagar så kommer det var lika varmt här i Houston så får njuta nu av lite svensk värme.

Saknar er alla! 
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback