Bilder från helgen!

Hejsan hoppsan! 

Helgen och dagarna som gått har varit jättebra. Igår och idag var jag i skolan som vanligt och tog bussen hem direkt efter. Det var riktigt skönt att bara ta det lungt och slappa för mig själv efter skolan i och med att jag har hittat på så mycket nu på sistone. 
Imorgon ska jag kanske prova på tennis.. Men vi får se hur det blir med det.. Gör ju redan cross country och tennis kommer kanske ta upp för mycket tid. Men vi får se, hade varit kul att lära sig spela! 
Cross countryn idag var riktigt jobbig (som vanligt) vi värmde upp med 1 mile och sen sprang vi 800 m så snabbt vi kunde 6 ggr... Usch! Vi tränar inför en tävling som vi har nu på lördag, så det är hårdträning fram tills dess. Men  det ska bli väldigt skojj!
 
Här är bilder från i lördags när jag käkakde lunch med några väldigt snälla människor. Det var väldigt gott, mysigt och roligt!
 
Valerie (en annan utbytesstudent från Kanada), Adam och Barney väntar på maat!
 
Hugger in..
 
 
Efter restaurangen påväg till ett litet shoppingcenter.
 
Lekte kurragömma inne i affären, haha. Sjukt töntigt men lite kul!
 
Barney och Lianna posar
 
Barney skrev mitt namn med en barkbit, han var väldigt stolt. Haha
 
Jag och Barney gick in på Walmart för att vänta på att bli hämtade. Där hittade jag världens största äpple!
 
 
 
Om man är hungrig en dag kan man bara gå in på Walmart och äta sin middag etc. De har så himla många smakprover så det är galet! Jag och barney käkade allt från pizza, suchi, pasta och bröd till kakor, muffins, chips och dippa och mycket mer. Efter det var vi ganska så mätta, haha. 

Nu ska jag börja plugga på mitt "tal" jag ska ha på fredag.. Och jag måste börja packa inför alla helgens aktiviteter också.
 
Ha det gött allihopa!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback