Happy girl!

Heeeejjj!!
 
De senaste dagarna har varit hur roliga som helst. Börjar verkligen tycka om skolan nu och lär känna mer och mer folk varje dag! Ändrade för sista gången mitt schema i onsdags så nu hatar nog counselorn mig. hahah. Men men, jag fick allt som jag ville till slut och nu är mitt schema super!!! JAg var tvungen att byta bort min sista lektion som var kör för det var så sjukligt tråkigt... Vi sjöng bara opera och massa sånger på latin hela tiden och läste noter hit och dit som jag inte fattade någonting av... Plus att det bara var 15 åringar i min grupp.. Så fick övertala min counselor att detta verkligen inte var något för mig så till slut ändrade hon min sista lektion till det ända som fanns kvar vilket var Commercial photography. Den lektionen är verkligen hur rolig som helst och passar mig utmärkt! Man lär sig om kameror och olika inställnigar och sen får vi gå runt på skolan och ta bilder! Yeeeeey! Så jag är superglad nu! :D:D 

I torsdags åkte jag John och Dena till ett jättemysigt ställe där vi gick runt och kollade lite i affärer. Efter det käkade vi på en väldigt fin mexikansk restaurang. Det kändes verkligen som utomlands! Så himla härligt var det. Här är lite bilder från det: 
 
John och Dena med solen i ögonen
 
Inne på Urban Outfitters....
 
Mina söta små värdföräldrar!
 
 
Väntar på maaaat!
 
John är mätt och belåten! Haha
 
Sen tog vi en liten promenad runt i kvarteret innan vi satte oss i bilen påväg hem.

Det var en riktigt mysig och härlig kväll och vädret var helt perfekt!
Åh, är så glad över att få vara här! Vet inte hur jag ska kunna tacka er mamma och pappa som ger mig möjligheten att få uppleva det här. Är så oerhört tacksam. Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback