Snabb sammanfattning!

Hejsan alla glada! 

Okej.... Jag erkänner.... Jag är ingen bloggare.... Försöker verkligen hålla mig uppdaterad här men tiden bara flyger iväg! Helt sjukt vad tiden går fort! Därför vill jag också försöka ta vara på tiden jag har här och inte ägna för mycket tid till att skriva på min blogg och vara inne på internet etc.. 

Men i alla fall, ska försöka uppdatera mig några gånger i veckan (minst en gång i veckan) hehe.

Allt är bra, livet börjar flyta på och rutiner börjar komma. Kör ju Cross country nu så går upp 5 varje morgon... Därför måste jag varje dag fixa frukost och lunch innan jag går och lägger mig så att jag slipper göra det på morgonen, för då är jag så trött att jag dör. 
Cross countryn går bra, vissa träningar är sjuuuukt jobbiga men jag gör mitt bästa. Coachen satte mig faktiskt i Varsity ( det bästa laget) när vi skulle springa 800m. Och fyfasen vad det var jobbigt! Vi började träningen med att springa 1 mile (1,6 km tror jag), sen tog hon tiden på oss när vi sprang 1 mile och då ska man alltså typ kuta, riktigt jobbigt är det. Sen efter det skulle hon ta tiden på oss när vi sprag 800m och trodde jag skulle dö efter första rundan. Men sen fick jag reda på att vi skulle springa 3 gånger till och då ville jag typ gråta haha. Men, men det gick bra! Sjukt bra träning!
Den jobbigaste träningen var nog idag då vi tränade efter skolan. Det var så fruktansvärt varmt och träningen hon gjorde var det jobbigaste jag varit med om. Vi sprang 3 miles som uppvärmning och sen kuta vi upp och ner och gjorde massa andra övningar upp för en backe minst 30 ggr. Skojar inte... Men jag kunde inte göra allt, höll på att svimma haha. Någon hade snott min vattenflaska också så var tvungen att gå iväg för att dricka, har nog aldrig varit så törstig i hela mitt liv (typ). Hehe, men det är skojj!!! Gillar utmaningar! Så är supernöjd med Crosscountryn.

Helgen och veckan har varit super. Vi hade möte med alla utbytesstudenter i helgen så vi bodde på ett hotell på stranden vilket var underbart! Riktigt varmt i vattnet, säkert 30 grader, och jag smakade min allra första "riktiga" smore som vi grillade på stranden. Och guuuud vad det var gott! Får lägga upp bilder från helgen i ett annat inlägg, för de är på min kamera.. Men här kommer lite bilder från min mobil:
 
Akaila och Sarah som jag sitter med ibland vid lunchen. 
 
Skollunch haha, blööö. Därför jag tar med egen lunch varje dag!
 
Jag och Collin, en supergullig kille som är med i cheerleading-laget! Han gör massa volter och tricks hit och dit, sjukt grym är han! Han ser ut som en asiat på den här bilden haha
 
Try outs för Willy Wonka. Jag skulle egentligen göra try out också, men var tvungen att sticka efter ett tag för Dena skulle hämta mig. Så hann inte göra min try out.. Men fick i alla fall gå upp på scen och säga mitt för och efternamn, haha. Det var kul för ALLA började shoa och applodera när jag sa mitt efternamn. De bad mig säga det igen och teaterläraren sa att jag fick pluspoäng bara för att jag kunde uttala det. Hahaha!
Riktigt kul att se de andra göra sina try outs i alla fall, det var som i filmerna typ! heheh
 
Detta var från i helgen när vi var på något stort business/OS event. Så här kunde man få autograf från några kända olympiska atleter. Det fanns massor med andra saker att göra och sen fick jag gå in i en av bussiness byggnaderna och jesus vad de var fina. Hade inte varit fel att jobba där! Varje byggnad hade sin egen bank, starbucks, gym, lunch-kafeteria etc etc. Så det var coolt att se!
 
Provade Sloppy Joe för första gången. Det var riktigt gott, hehe!
 
Efter skolan när vi väntade på att brottningslektionen skulle starta. Brottningscoachen har försökt få så många som möjligt att börja brottas så vi bestämde oss för att testa. Men haha, nä.. Tror inte riktigt att det var min grej.. Jag håller mig till Cross Countryn än så länge.

Brottniiing!
 
 
Och det var typ allt! En liten snabb sammanfattning av min vecka.
Men nu måste jag sova. Ska upp tidigt imorgon.... 
Godnatt mina kära, hörs snart igeeeeeen!
Love love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback