Lugn och härlig helg!

Denna helgen har varit hyffsat lugn och skön. I fredags hade jag en liten "get-together" med några utbytesstudenter och några kompisar från min skola hemma hos mig. Det var skoj! Vi käkade hamburgare, chips och dippa, massa dessert och tittade på the Olympic opening! Alla utbytesstudenter hejade förstås när deras land parerade in i stadion, så det var lite roligt.

I lördags fixade jag lite hemma, åkte sedan och handlade med Dena och sen på kvällen åkte vi till en vietnamesisk restaurang och käkade middag med några vänner till Dena och John.

Idag vaknade jag upp vid 8, slappade i sängen med min dator innan jag käkade frulle. Sedan var jag flitig och tvättade kläder, städade mitt rum, förde över bilder från min kamera till datorn etc så jag hoppas att mamma och pappa känner sig lite stolta där hemma nu.
Efter det åkte vi vid kl 11 till en stor "Car lunch" som vi var inbjudna till med Johns "Antique Car club". Det var buffélunch, vilket jag älskar, med ca 60 personer som kom. Det var skoj att träffa massa gamla människor som var väldigt intresserade av mig och Sverige och ställde massor med frågor. Jag fick sedan äran att gå upp på scen och dra vinnaren ur ett lotteri inför alla människor. Hehe, så nu är man poppis bland de gamla! Min bordsgranne blev väldigt glad i alla fall då jag drog hennes namn. Så nu är hon 100 dollar rikare. (Synd att hon inte delade summan med mig bara...) ;)

Efter det åkte vi till Kemah som är en söt liten stad med en karuseller, boarder Walk (vet inte vad namnet är på svenska), restauranger etc. Sedan på vägen hem körde vi förbi NASA vilket var coolt.
Sitter nu i bilen påväg hem och äter lite av min allahjärtansdag-chocklad som jag fick av en gammal gubbe på lunchen idag haha.

Här kommer lite bilder från helgen:















Det var det för denna gången! Hoppas ni får en braaaaa vecka! 
Tjohejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback