Idag är det torsdag!

Asså Gud vad jag älskar skolan!!! Helt galet. Älskar verkligen att vara där och ha skoj med alla mina vänner. Älskar alla träningar med track laget och alla roliga lektioner jag har. Dagarna blir bara bättre och bättre för var dag som går. Och jag börjar mer och mer inse hur svårt det kommer bli att säga adjö till allt detta om bara 4 månader typ!!??!! 
Usch.. Men nu tänker vi inte på det.

Idag ska det tydligen komma in ett iskallt oväder här i Texas vilket innebär möjligheten för snö och väldigt hala samt isiga vägar. I och med att detta är väldigt ovanligt för Houston så kan det bli så att alla skolor blir inställda imorgon eftersom det är farligt att köra ute på vägarna (inga bilar har vinterdäck och ingen vet hur man kör när det är halt... Så det kan bli väldans farligt om folk ger sig ut på vägarna i sådana omständigheter). Haha, Gud. Har just nu TV:n på, och på nästan alla kanaler är det nyheter om att temperaturen sjunker för varje timme och att det kommer bli under noll grader imorgon.. Det är värsta händelsen! Snart kommer nyheterna tala om vilka skolor som är/inte är inställda imorgon, buhuhuuuuu :((( Håller tummarna för att min skola
Inte är inställd, mohaha. (Även fast många andra elever gärna hade stannat hemma en hel dag, men det tycker jag är allt för långtråkigt hihi).


Snart kommer Dena hem och då ska vi förhoppningsvis åka till Walmart så jag kan köpa lite nya träningskläder!! Nu startade John precis en brasa i öppna spisen. Så blir nog en gos middag och sedan mys med varm choklad eller något framför brasan,  myspys <3

(Orkade inte resa mig upp för att ta bilden...hehe)

Ha det gött allesamman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback