Long time no see...

Har inte bloggat på ett bra tag nu. Har helt enkelt inte alls haft tiden för det. Tiden bara flyger iväg och går fortare än någonsin nu! För en vecka sedan så var det exakt halva tiden sedan jag kom hit. Galet, galet, galet vad snabbt det har gått.

Men har faktiskt haft lite hemlängtan på senaste tiden. Inte för att jag inte trivs här, för det gör jag. Men saknar min familj, mina fina vänner, att kunna ta sig var man vill utan att hela tiden behöva fråga om skjuts, saknar Procces lunch!!!!!! och lite sådana små saker som jag längtar efter. Men tiden är knapp här, och detta året kommer jag aldrig få tillbaka, så får se till att njuta så mycket det går nu sista tiden istället.

Nu had track season börjat vilket innebär ännu mer löpning och träning… Men ser fram emot det, jag tror det kommer bli skojjjjj.
Har så mycket på gång nu hela tiden att jag nästan inte hinner med, och dagarna bara flyger förbi.

Ska försöka uppdatera någon gång ingen nu snart. Måste bli bättre. Detta går ju inte, haha.

Här får ni två bilder från hur jag tillbringade den 24 december, de firar ju inte jul förrän den 25:e. Julen var väldigt annorlunda, men det var skoj ändå! Saknade dock min sill och det svenska julbordet (och såklar min familj och vänner) men det får bli nästa år! Det var i alla fall en väldigt skoj och annorlunda jul jag fick uppleva.

Dagen innan julafton (den 24:e). Här är jag och Jana (en av mina värdsystrar) i kyrkan och väntar på att jul ceremonin ska börja. Det var väldigt mysigt faktiskt!
 
 En bild från mig när jag öppnar min present som min kära pappa skickade till mig. Här är jag hemma hos en av mina vänner och firar jul med henne. Hon är från Kuba så de firar jul den 24:e och öppnar sina presenter kl 12 på natten. Det var verkligen en rolig och annorlunda tradition jag fick uppleva den kvällen. Och tack så mycket pappa för fina presenten och allt lakrits du skickade! hihihi

Hoppas ni har det super där hemma! Tänker på er och lilla Sverige.

Massa kramar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback